Sådan holder du på ham, kvinde!

d. 29 April 2003 af Anita Blixt - Kategori: Kærlighed

• Anita Blixt Inaktiv profil

Hvad kan man gøre for at være den perfekte kæreste? Jamen for at finde ud af det bliver man nødt til at sætte sig lidt ind i hvordan det nu er en fyr tænker, hvad er det han falder for hos en pige??? Jamen det kommer jo an på meget på fyren, pigen.. ja på omstændighederne…men der er noget det går igen, så man kigge på de “uskrevne” regler mænd følger når de vælger kærester.

Først og fremmest; Udseende…ja ja jeg ved godt at mange ikke kan lide at høre det, men udseende er faktisk det man ser først når man f.eks. møder en person i byen, eller i Irma for den sags skyld!

Derfor er der mange fyre der falder for udseende som det første. Men det er sgu ikke nok kære drenge…jo måske kan en fyr være heldige at møde en JLo look-a-like til han så finder kan ud af efter kort tid at dullen faktisk har det samme IQ som en lørdagskylling! Og det holder jo ikke!

Så kommer; Personligheden…som nok burde ligge som punkt nr. 1, men desværre sådan er det ikke. Når det kommer til stykket, et personligheden det alt afgørende.

En fyr falder for en pige med en (fantastisk??) personlighed (der helst skulle matche til hans) , er hun speciel, på den gode måde altså og har en kanon udstråling, betyder det ikke så meget for ham om du ligner Britney eller “Pammy”. Og det er jo altid noget!

Men så kommer alle de små ting der hører ind under personligheden, at det gør at det er dig fyren vil have!! Så ”bare”ved at følge disse simple tips (leveregler om du vil)….vil din kæreste vil elsker dig for evigt….(håber jeg!)

1.Din kæreste vil elsker dig for evigt hvis du….gir ham Meget SEX.. (S-E-X)…er vigtigt i et forhold! Hos mange fyre fylder sex over 50% af forholdet… Ingen fyre gider at være sammen med en pige der under sex-akten ligge fladt på ryggen og er stille som graven….fyre kan godt lide noget med gang i…og de elsker afveksling.

Så prøv forskellige stillinger, frækt undertøj, massage olier, “Legetøj”, blowjobs osv…. Hold sexlivet i gang…så kommer han ikke til at mangle noget (og det gør du heller ikke)….Du kan finde inspiration i dameblade, på nettet og mange andre steder…Og nogle gange kan det være at du måske ikke har lyst til at babbe hans gren, men come on…det tager 5-10 minutter …og vil du ikke gøre din kæreste glad…?? Så vil han måske gøre det samme for dig på et andet tidspunkt??

2. Din kæreste vil elsker dig for evigt hvis du gir ham Modspil.. ingen fyre gider at være sammen med en nikkedukke, det siger ja, nå og amen. Altid smiler pænt og giver ham ret i alt hvad han siger! En fyr vil have modspil! Det giver balance i forholdet!

3. Din kæreste vil elsker dig for evigt hvis du…….er Luder vs. Madonna…De fleste fyre vil have en kæreste der både er “luder og madonna”. Dvs. han vil have en frække og sexede pige han kan vise frem for vennerne og tænde på seksuelt. Hun skal være sexet klædt på og være en rigtig djævel på et lagen.

Men samtidigt skal hun være en ”Madonna”, ren, mild og jomfruelig….den perfekte svigerdatter, mor og “hausfrau”. Begge disse “personer” er meget vigtige for fyre. Det er ikke nok at bare være “luder” eller “madonna”. En fyr gider ikke gå i seng med en “hausfrau” (Madonna) eller tage en “Luder” med til middag hos sin mor! Så man må finde en balance af de to slags kvinder”!

4. Din kæreste vil elsker dig for evigt hvis du……..er Hausfrau (se bla. Punkt 3) . Eller Husmor om du vil! Vi skal lidt tilbage til stenalderen nu….de fleste fyre ville nok foretrække at du var en haj i et køkken, og står for rengøring og oprydning i hjemmet! Vil du score point hos en fyr.. så tag et kig igennem de gamle kogebøgerne (vejen til et fyrs hjerte går gennem maven….eller hvad?).

En fyr vil elske at komme hjem til et rent hjemog og en varm og villig kæreste. Om det er muligt hver dag kan jo diskuteres…kunne du overraske ham med hans livret og dig selv kun iført spiselige trusser med f.eks. pina colada smag ,en gang i mellem..det vil det da gøre underværker!

5. Din kæreste vil elsker dig for evigt hvis du…..respektere hans hobby…Ja det kommer selvfølgelig på hvad det er, er han er chippendale , blotter eller Ultimate Fighter (en salgs kampsport hvor alt er tilladt, spark, bid osv. red.) i fritiden, kan det måske nok knibe med tolerancen!
    Men er han f.eks. lige som min kæreste der ynder at bruger TIMER dagligt hver dag foran computeren(flightsim…et flyspil for gale…), så er mit råd; “lad dog barnet”….jeg kan virkelig ikke hidse mig op over han hygger sig foran pc´en. det giver mig mulighed for f.eks. se det jeg vil i tv. Ulempen er dog at de kære fyre er meget distræte når de sidder foran pc´en.. så måske er det her du skal fortælle ham om dit overtræk på din Magasin konto???

Det er vigtigt at man i et forhold har forskellige interesser. Man behøver ikke at være sammen altid, købe ens camping-habitter og cykle ture (på ens cykler) sammen hver søndag aaaad….det holder ikke..Med forskellige interesser har i jo også noget at tale om når i mødes; han kan fortælle om sin computer, løbeturen, frimurer logen, og du kan fortælle ham om din dag i fitnesscenteret eller i “stikkeklubben”.

6.Din kæreste vil elsker dig for evigt hvis du…acceptere hans familie. ja det kan godt være svært. Især hvis han har en familie det burde flytte tilbage til hvor de kom fra, nemlig helvede. Men prøv så vidt som muligt at komme godt ud af det med hans familie…især hos hans mor…uh.. det kan han lide.

Selvfølgelig er dette ikke den perfekte “opskrift” på evig kærlighed.. fyre er forskellige, nogle foretrækker det helt modsatte af hvad jeg har skrevet! Men jeg er ret sikker på, og sværger ved Elvis grav (og det er stærke sager), at følger du bare er par af rådene, så kan det ikke gå galt. Måske kan min artikel give dig en idé om hvad der egentlig er, fyre vil have og hvad de falder for hos kvinder!

Det er ikke kun fyre der stille krav til sine kærester. Vi piger har også krav. Og fyre skal også gøre meget for at holde på os, men det må blive en helt anden artikel.

Lignende emner

Artikel kommentarer: